fredag 1 januari 2016

Ångrar mig!

Det händer att jag ångrar en outfit när jag har klätt mig på morgonen. Det kan ibland bli flera gånger samma morgon, vilket jag tror är ganska vanligt bland oss som gillar kläder. Det blir inte som man har tänkt sig eller det känns inte bekvämt för dagen. Idag blev det just så! Den fina kimonojackan kändes inte riktigt bekväm så jag bytte till en kofta i en obestämbar färg stickad av mig istället. Kändes mycket bättre och bekvämare denna slöa dag. Får väl se när den andra känns rätt. Jag frågade en känd bloggare om hon hade samma problem och bytte kläder flera gånger ibland? Hon hävdade att hon bara gick in i sin fina walk in closet och alltid valde rätt direkt! Jag tror att hon ljög, man måste ju prova sig fram och kombinera på olika sätt. Så gör iallafall jag. Ha det! Här är koftan.

3 kommentarer: