torsdag 1 september 2016

MC-jacka!

Äntligen har jag hittat min efterlängtade MC-jacka! Gick in på Carlings häromdagen då jag sett en snygg herrskinnjacka i skylten och frågade efter nån liknande dammodell. Fanns bara tajta midjekorta, men jag ville ha en lite längre och gärna lite oversize. Då kom säljaren på att det fanns några skinnjackor på lagret för halva priset som kanske skulle passa och det blev perfekt! Så nu har jag fått min efterlängtade jacka! Invigde den tillsammans med en lång svart kjol, en vid blus i offwhite och ett par svarta sandaler. Till sist ett par örhängen från Lindex som jag blev kär i direkt då de inte är lika! Jag gillar ju olika! Nu väntar AW med mitt nya fina arbetslag! 

 


 

 

Skinnarmband och skinnjacka, en bra combo!
 

 

Bästa arbetslaget!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar