måndag 19 september 2016

Romantisk!

Jag vet inte om jag är så romantisk av mig? Iallafall inte när det gäller min klädstil, men jag kanske har fel för jag dras ofta till lite spets och volang, åtminstone när det gäller blusar. Som idag, en romantisk blus från Cream som jag har hittat på Myrorna. Jag tycker att den är jättefin med sina små detaljer. Men för att tuffa till det så tog jag ett par flarejeans och sneakers från NB till (jag tycker att såna jeans ska vara riktigt långa för att det ska bli bra). Och för att göra det hela riktigt rockigt så fick min tuffa mc-skinnjacka bli dagens ytterplagg (jag tror att den är på väg att bli en favorit, tänk om man visste i förväg vilka plagg som skulle bli favoriter, vad enkelt det då skulle vara) behövde också en halsduk på morgonen då höstkylan börjar göra sig gällande. Dagens accessoarer, en armring som en orm och en stor ring. Romantiskt eller inte? Ja, ni väljer!


 
 

 

 

 

Hade turen att få följa med mitt barnbarn på dragspelslektion! Han är såå duktig!
 

Den "galna" syrran fick också hänga med!
 

En vacker himmel på hundpromenaden!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar