torsdag 15 september 2016

I glada vänners lag!

Idag var det dags igen! Med goda, fina vänner alltså! Det var dags för att tacka av en kollega som jag jobbat med i såå många år. Känns allt lite vemodigt, men livet är ju föränderligt och jobbet är ju faktiskt bara ett jobb som en annan av mina kloka kollegor brukar säga. Jag kommer förstås att hålla kontakt med Helena (som hon heter) under andra vänskapliga former. Så var det ju det där med kläder! Mannen (min fotograf) borta så det blir lite si och så med mina bilder, men man gör ju så gott man kan. Två outfits idag! Började lite sportigt då det var dags för skoljoggen. Fixade med uppvärmning och annat, då blev det joggingskor i neonfärg från asics, tights och träningströja. Till kvällningen min fina blus med fransar och broderier, svarta jeans och boots. Skinnjackan fick hänga på armen då det är såå varmt. Idag längtar jag efter Helena, det ska bli såå kul!

 

 

 

 

 

Så här kan det gå efter en kväll i glada vänners lag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar