måndag 26 september 2016

Tur!

Ibland ska man ju ha lite tur! Och den här gången var det min tur! Jag lyckades vinna ett presentkort på Eskilstunas fina butik Guldklimpen, då jag publicerade en bild från deras modevisning på FB. Såå kul! Idag var jag där och hämtade min vinst men hann inte med att shoppa något, så det får ni väl se längre fram. Tusen Tack alla på Guldklimpen, jag blev jätteglad. Så till dagens outfit, man måste ju försöka vara lite snygg när man ska hämta en vinst så jag slog till på en beige kjol i mockaimitation, svarta strumpor och en svart top med trumpetärm. En hemvirkad poncho också i beige och ett par leopardboots. Några armband i brun, beige, svart gjorda av pärlor i trä och svarta stora ringar i öronen. Hurra! Nu ska jag fira! 


 

 

 

 


Tack igen till Guldklimpen!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar