lördag 24 september 2016

Sammet!

Som jag tidigare nämnt verkar det vara mycket sammet i höst. Det är ett fantastiskt vackert och nästan lysande material som både är bekvämt och mjukt. Idag tog jag på ett par mörkgröna utsvängda byxor i sammet och direkt känner jag mig snygg och tjusig på nåt sätt, det är väl materialet i sig som känns lite lyxigt. Sen blandade jag olika material, grön linneskjorta, skinnjacka och en scarf (dock inte i siden, men nåt liknande). En bra blandning av olika kvalitéer enligt mig. Accessoarer då? Ja, ett krokodilarmband och svarta kängor, det fick duga! Dags att bege sig till huvudstaden för att besöka fastighetsmässan i Kista med goda vänner för att få lite inspiration, då jag och mannen snart tänker flytta till Portugal! Såå spännande!

 

 

 

 

 

 

"Skrapan i Kista!"
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar