lördag 10 september 2016

Same, same but different!

Det åkte på en vit blus idag igen, men den här gången en med fantastiska broderier runt hals och ärmar. Det är ju rena högsommarvärmen trots att vi är i september så det passade perfekt med en tunn sådan. Den här kommer från ett av H&M:s designsamarbeten med Matthew Williamson (jag tror att jag fått den i present av min man). Broderierna är såå häftiga i neonfärger och med en massa små speglar ditsydda. Ett par jeansshorts fick hänga med i värmen, accessoarer behövdes inte då hela blusen känns som en enda accessoar. På fötterna mina vita sneakers från DKNY. Nu måste man ut på en cykeltur i solen och njuta av sommaren!

 

 

 

 

 

Glömde bort att jag faktiskt tog på ett par örhängen från Edblad!
 

Såg en fantastisk husvägg prydd med vildvin på cykelturen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar