fredag 16 september 2016

Ljusblått!

Ljusblått är ju inte en färg som brukar spela i min liga, men idag var det dags. Blev kanske inspirerad av den klara blå himlen som visat sig flera varma dagar. Tog på en lång, blank, slankig och ganska lång top från Wera. Den är ganska transperent så ett linne behövdes under. Ett par ljusa jeans i samma färgton och några smycken som jag letade fram långt in i mina gömmor åkte på. En blå armring, ett skinnarmband, en ring från Pilgrim och ett par örhängen i blått. Till sist en lång beige rock med trekvartsärm också från Wera och mina ljusbruna sandaler från Bronx (gick bra ihop med skinnarmbandet). Sådärja! "Himlen är oskyldigt blå....."

 

 

Hittade en spegel på ICA som "hjälpte" mig med fotot!
 

Gillar att blanda olika material och färger!

 

 

Himlen är oskyldigt blå!
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar