torsdag 8 september 2016

Helt galet!

Ett helt galet halsband började dagens outfit! Jag blev sugen på att ta på detta som jag köpte i en liten smyckesbutik för många år sen. Det hänger massor av olika grejor på det och mina elever gillar det skarpt. Idag använde vi det på en mattelektion där vi tränade på att uppskatta antal. Det var riktigt kul när vi fick räkna alla hängande saker, det var några stycken! (En elev uppskattade rätt.) Kunde ju inte bara ha på mig ett halsband så jag tog på en tunn klänning i olika rosa nyanser inköpt på nån loppis, ett par rosa NB-sneakers klädde ner den lite glittriga klänningen. (Ni vet ju att jag gillar det här med att man kan klä upp eller ner en outfit, mycket beroende på vilka skor man väljer.) Till sist en syrenlila bomberjacka från H&M som jag tycker är såå fin. Toppade det hela med mina rosa solglasögon. Dags att ge sig ut i den härliga septembervärmen!

 

 

 

 

Grannens vackra träd, tror det är någon slags vildapel.
 

Jag vet att jag har tipsat om det förut, men jag gör det igen. Köp det här prisvärda modemagasinet, nytt nummer ute nu och man kan få många roliga idéer. 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar