måndag 12 september 2016

Barnbarnen!

Det är ju så himla kul att hänga med barnbarnen, så positiva och glada när man kommer. Idag hade jag en ledig dag och passade på att följa med dem till skolan och vara med på några lektioner, hur kul som helst att få se deras vardag. Då var det bäst att försöka klä sig lite lagom snyggt så att de inte behövde skämmas över mormor. Så jag tog en top med mycket mönster, både zebra och blommönster, piggade upp. Svarta jeans och lite smycken för att rocka till det hela, örhängen med lite svart och ett skinnarmband. Slutligen min Mulberryväska och svarta sandaler. Nu väntar en riktigt rolig dag!

 

 

 

 
Melker "plockade äpplen" på bensträckaren?!? Kändes som på min tid! ;-)
 
Fick hänga med Thea både på lektion och rast! Toppen!
 

Avslutade kvällen med en liten mojito för att fira att våra husvisningar är över (behövde bli av med lite lime från mina dekorerade fruktfat ;-) Nu är det bara att hålla tummarna!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar