onsdag 31 augusti 2016

En salig blandning!

Idag var det mycket som hände! Besök på min fina dotters nya jobb, fika med barnbarnen, frisören och ett glas vin med ett "turfgäng" (går inte att beskriva här vad det är för nåt). Allt var hur kul som helst, men lyckades däremot inte haffa nån fotograf! Men dagens klädsel började i svart och fortsatte i grönt och avslutades med alla världens färger. Om jag börjar med det sista så var det en inkainspirerad jacka från H&M som jag gillar skarpt. Då det finns lite gröna stänk i den så passar mina gröna sneakers och därtill örhängen och halsband i samma gröna nyans till. Resten svart, svarta jeans och top, en rätt snygg sådan med trumpetärmar, men den får komma på bild en annan dag. Dags att slå sig ner framför tv:n och softa lite!

 

 

 


 

Min fina dotter in aktion!
 

Gofika!
 

En groupie!!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar