lördag 20 augusti 2016

Blanda och ge!

Jag får ibland frågan hur jag tänker när jag fixar min outfit. Och jag svarar som jag skriver i en av mina deviser att jag oftast börjar med ett plagg, smycke eller färg som jag utgår ifrån, sen blandar jag och ger, gammalt som nytt. Som idag, då började jag med den här somriga kjolen i flera mönster och färger (man är ju rädd att sommaren redan är slut) sen funderade jag vad jag kunde para ihop den med? Hittade då en T-shirt som jag nästan tänkt kasta då den är rätt sliten, men färgen gick bra ihop med kjolen (ni förstår att jag har svårt att kasta saker, de kan behövas och komma till användning) så den åkte på. Nu blev det mycket färg så jag tonade ner det hela med en beige jacka från Wera och samma färg på bootsen, sen var det bara att ta på ett par örhängen i leopardmönster då ett av mönstren på kjolen var leopard. "Så var säcken knuten!"

 

 

 

 

Hade lite loppisabstinens så jag var tvungen att ta en runda!
 

Gårdagens dessert dekorerad av sonen! Undrar hur han tänkte? Hmm!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar