måndag 29 augusti 2016

"Men det är bara regn hos mig"...

Ja, regn alltså! Och nu finns det ju så många snygga regnkappor/jackor. Jag har en vit från Bondelid och vilket praktiskt plagg det är när det är en sån här ruskig dag. Så den blev det sista jag tog på. Det första jag tänkte ut var att jag hittade den här virkade koftan som nästan är lite guldfärgad, jag har inte gjort den själv utan köpt den på nån loppis. Jag hade faktiskt glömt bort den! Mina zebramönstrade sladdriga byxor passade till och under ett svart linne. På fötterna mina älskade Nikesneakers som håller på att falla isär, men de får hålla så länge det går. Smycken idag blev ett par långa örhängen och en vacker armring med en sten mitt på och också min fina ring som är en 25-årsgåva för lång och trogen tjänst på jobbet. På med regnkappan och ut och hoppa i vattenpölarna!

 

 

 

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar