tisdag 2 augusti 2016

Fika!

Jag har för mig att vi svenskar är kända för att vi gillar att fika. Det bästa med sommaren är ju tycker jag att man kan äta utomhus. Frukost, lunch, middag eller fika. Det spelar ingen roll, det är såå mysigt att sitta ute i solen och inta alla sorters måltider. Idag var det dags för lite fika. Skulle träffa en av mina lärarstudenter och en kollega, så trevligt! Tog på mig en svart bas, linne och en kjol med bred spetskant. Ovanpå en kaftan från Indiska, (storleken är one size vilket är ganska härligt då den är stor och rymlig och fladdrar omkring när man cyklar iväg i solskenet) den har en svart botten med turkosgrönt fågelmönster. Till den svarta träskor, turkos bred armring i trä och örhängen. Nu ska här fikas! 


 


 

 

 

 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar