torsdag 11 augusti 2016

Kontraster!

Idag blev det verkligen en kontrast mot igår. Tog på ett par svarta flarejeans, en mörkgrå blus med olika spetsmönster och en svart kavaj. På fötterna ett par spetsiga svarta mockaboots med fransar och svarta fjädrar i öronen. Tyckte att det blev lite mörkt så jag slängde på mig en sjal med färgglada fjädrar i sista sekunden. Visst är det snyggt och välklätt när man är klädd i svart, men det är ju trots allt lite tråkigt. Fram för lite mer färg! Vi får se hur det går imorgon?


 

 

En vacker fjäder från min fina sjal!
 

Äntligen har jag fått mina efterlängtade musslor!
 

En vacker regnbåge över Eskilstuna stad!
 

Avslutade kvällen på akuten då mannen som är allergisk mot getingar lyckats få ett stick. Som tur var gick allt bara bra!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar