tisdag 30 augusti 2016

Kärt barn har många namn!

Kärt barn har många namn brukar man ju säga! Nu vet jag inte om det stämmer på just mig, men många gånger får jag kommentarer om min klädsel, speciellt av min familj och mina elever, en gång har jag blivit kallad "en orange hund" av en av mina skolbarn! Ha ha! Idag var det mannen, "orangea faran" hette jag när jag var färdig, och jag kan väl bara hålla med. Kaftanen från Monki är verkligen både orange, stor och lyser upp. Svart under är nästan ett måste, svarta flarejeans och en svart T-shirt. Ett smycke idag, en häftig kvadratisk armring i transperent plast fick räcka. Ett par orange träsandaler på fötterna, en svart rock och en randig sjal med olikfärgade ränder, bland annat orangea. Ny dag nya utmaningar!

 

 

 

 

 

Kvällens middag! Moussaka, lite jobbigt att laga, men ack så gott!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar