söndag 28 augusti 2016

En ickedag!

Hur gick det då? Med bröllopet, skorna, dansen, ja allt? Jo det gick så bra, Micke och Sandra fick varandra och det var så vackert och fint alltihop. Vi dansade till långt in på natten, ända tills musiken tystnade, sen höll vi på att aldrig få tag på en taxi i Stockholmsnatten, så det blev inte många timmar att tillbringa på hotellet. Därför är dagen idag en ickedag, en sån då man inte får så mycket gjort, men det kan vara rätt skönt med såna också. Skorna då? Det gick bra förutom att jag emellanåt satt fast i gräsmattan med mina klackar och till dansen när mörkret infann sig byttes de ut och lades i en väska, men det konstiga var att när jag kom till hotellet fanns det bara en sko i väskan, känner mig lite som Askungen, får se hur det slutar. Hur klär man sig en ickedag då? Bekvämt förstås! Ljusa jeans och en T-shirt i samma färg, på det en mönstrad kaftan från Indiska och mina svarta sandaler som fick vara med på dansen igår! Dags att fara hem till gamla E-tuna!

 

 

 

 

 


Middag en ickedag!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar