torsdag 22 december 2016

Växter på plats!

Det blev en tur till krukmakeriet och växtförsäljningen idag också. Så många fantastiskt fina växter! Idag var det mannens tur att välja, en bougainvillea och en yuccapalm. Jag smusslade också ner några pelargoner, min favoritblomma. Känns konstigt att köpa sådana i juletid! Så nu har vi det riktigt hemtrevligt på tSen var det, det där med kläder. Som jag brukar säga så är det accessoarerna som är det viktiga, speciellt nu när jag nästan inga kläder har. Tog jeans och svart baströja, min fina mc-jacka. Sen måste det piffas till med mina "ormboots" och en pälsboa ovanpå jackan. Har lyckats få med lite smycken och idag tog jag på ett blingigt berlockarmband från H&M som jag tycker ser lite tjusigt ut. Vi får se vad det blir imorgon?

 
 


 

 

Vilken kommer han att välja?
 

 

 

Köpte lite apelsiner på hemvägen till vår nyinskaffade citruspressar!
 

God jul från Tavira!

 
På terassen! :-)
 


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar