lördag 17 december 2016

Bergspasset!

Idag är det "bara" hundra mil kvar till vårt nya hem. (Känns konstigt att kalla det hem.) Vi övernattade i San Sebastian som ligger vid Atlantkusten, ett fantastiskt vackert ställe med storslagen natur, höga berg och djupa dalar och många tunnlar att köra igenom. Nu börjar jag få abstinens av att ha samma kläder varje dag. Längtar efter att få packa upp och byta lite, men det får vänta till imorgon. Så jag kan väl berätta lite om stickning. Som ni säkert vet så är jag beroende av att sticka, måste alltid ha nåt på gång. Resetröjan är förstås gjord av mig i ett härligt mohairgarn, med ett flätmönster och den är verkligen en riktig myströja. Har också med en stickning i packningen då jag tänkte sticka i bilen, men det har inte blivit något gjort då det både behövs läsas karta och titta på allt som vi åker förbi, den får ni se vid ett senare tillfälle. Tack för idag! Nu går resan vidare mot Sevilla!

 

 

San Sebastian!
 

God Jul från Spanien!

Kvällsmackor!

Stranden ska fixas!
 

Resesällskapet! 
 

Hvalle är inte så förtjust i att åka hiss. Men många spännande lukter finns det!
 

En vacker vattenfontän!

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar