onsdag 14 december 2016

Nu är det dags!

Nu är det äntligen dags för mig att börja blogga igen! Har verkligen saknat det. Den här gången kommer det att bli en annan inriktning på det hela. Jag har nämligen idag börjat en resa till ett annat land. Jag och mannen ska ta vårt pick & pack och flytta till Portugal. Så just nu har vi satt oss i en fullpackad bil och påbörjat vår långa resa. Som ni förstår blir det svårt att visa en massa olika outfits då det inte ryms alltför mycket i en bil, men jag kommer att skriva och berätta om andra saker istället. Hoppas att ni kommer att gilla det. Så välkomna tillbaka att följa mig ni som har lust! Det ska bli riktigt kul!

Sista rycket innan vi lämnade huset.

Äntligen på väg!
 

Måste förstås ha med en strandväska med på resan med en stickning och annat!
 
 

2 kommentarer: