måndag 19 december 2016

Framme!

Äntligen har vi nått vårt mål! En lägenhet i St Luzia utanför den lilla staden Tavira som ligger vid Algarvekusten i Portugal. Resan har gått över förväntan bra, men visst är det jobbigt att sitta inspärrad i en bil i fyra dagar och på vissa ställen har det varit jobbigt mycket trafik, förstås har det också varit fantastiskt mycket att se, men nu är vi alltså på plats. Känns Toppen! Så bara att försöka göra sig hemmastadd och bo in sig och vidga sina vyer. Idag visar jag en sportig outfit på min första promenad i området. Kom på att mina gympaskor matchar en tubsjal alldeles perfekt så portugiserna blev nog mycket imponerade ;-). Nu måste det inhandlas lite mat och annat som behövs i mitt nya hem! See you tomorrow! 

Gränsen från Spanien till Portugal!
 

 

Utsikten från mitt nya hem!
 

Sportig outfit!
 

 

 

Bläckfiskrestaurang!
 

Den godaste bläckfiskpasta jag någonsin ätit!

God Jul från Portugal!
 

 

Passade på att köpa en ny båt!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar