fredag 16 december 2016

Nästan halvvägs!

Vaknade upp i norra Frankrike i en stad som hette Valenciennes. Efter en jobbig bilresa igår (ca 100 mil genom Tyskland där många kör som biltjuvar, mannen körde förhållandevis långsamt vilket jag inte annars brukar säga) så kom vi sent fram till Frankrike efter att också ha kört igenom Belgien. 
Idag måste jag bara skriva lite om min älskade kappa som kommer från H&M:s samarbete med Kenzo design. Den är helt galen i sina färger och materialet i fuskpäls och jag är helt kär i den. Jag vet att många tycker att den är "för mycket" men jag bryr mig inte utan bär den med stolthet och är såå lycklig över att jag fick tag på den när kollektionen släpptes. Nog om detta och åter till min resa. Passerar just nu Paris och har då kommit halvvägs, räknar med att landa i norra Spanien i kväll. Hörs i morgon!

Penséer i Tyskland!
 

 

 
Hotellet! 
 

Ett varmt spabad behövdes för att bli av med resdammet!

Utsikt från hotellet, kändes lite som stadshuset i Eskilstuna!
 

God jul från Frankrike!
 

På väg igen!

Solglasögonen på idag! Strålande sol och 12 grader i Paris!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar