lördag 24 december 2016

Feliz Natal!

God Jul till er eller Feliz Natal som man säger här i Portugal. Känns ovant att vakna upp på julaftonsmorgon med strålande sol och 16 grader. Har firat jul i Sverige i alla år, så nu är det något nytt som händer i mitt liv. Dagen började med croissanter istället för risgrynsgröt, sen en snabb promenad i solen. Ikväll tänker vi gå till kyrkan då jag har hört att man har nån slags midnattsmässa här också. Då måste man väl klä upp sig lite. En svart klänning och mina häftiga röda lackboots från Sheap Monday. Lite smycken och en sjal i rött och till sist toppar jag med min älskade Kenzokappa! Som sagt Feliz Natal, och hoppas att ni får många fina klappar. Här blir det spännande att se om tomten hittar hit?

 
Morgonpromenad vid havet!
 

 

 

Mina finaste!
 

 

 

 

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar