söndag 18 december 2016

Sista etappen!

Nu närmar sig slutet på vår långa resa! Har precis satt mig i bilen efter en annorlunda frukost en bit från Sevilla. Ett myller av människor och kypare som gapade ordrar i munnen på varandra. Nu närmar vi oss Portugal och Tavira med stormsteg. Det ska bli såå spännande och ganska mycket pirr i magen är det allt. Idag har jag bara mina skor att skriva om då outfiten har varit densamma alla resdagar (förutom lite byte av tröjor och underkläder förstås så ni inte tror att jag är skitaktig!) Ett par vita sneakers har fått sitta på mina fötter hela resan så de kanske inte är så vita längre (måste kanske köpa ett par nya i Portugal ;-) Vita sneakers är ett måste i skogarderoben enligt mig, är alltid användbara, både till fint och fult som är mitt mantra. Nåväl, nu måste jag koncentrera mig på resan och utsikten, apelsinträd och annat. På återseende!

Första Portugalskylten!
 

Trodde ett tag att vi hamnat i Alperna, men vi var i spanska höglandet!
 

 
Många vackra olivlundar!
 

Tapas!
 

En fantastisk solnedgång! 
 

 

Frukost i vimlet!
 

 

God jul igen från Spanien!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar