onsdag 28 december 2016

Garn!

Idag har jag äntligen börjat sticka! Så härligt att sitta i solen med en rolig och utmanande stickning. Allra roligast är det i början när man ser hur mönstret växer fram. Måste förstås matcha stickor, garn och outfit! ;-) En kimono i beige med blommönster i aprikos, samma färg på stickorna och stickningen i en ljusare aprikos nyans, därtill orange läppstift förstås. Hade turen att hitta en fin garnaffär i Sevilla igår, så nu är jag sugen på att börja med ytterligare ett projekt. Ett fantastiskt ullgarn i en härligt vinröd färg. Varma tröjor behövs här på kvällarna. 
Jag visar ytterligare några bilder från Sevilla idag då jag tyckte att staden var såå vacker och helt fantastisk.

 

 

 
Vackra byggnader från Sevilla!
 

 

Trodde jag hade hittat en loppis! ;-)
 

 

Vackra solfjädrar!
 
En julgran idag igen, från Sevilla förstås!
 

2 kommentarer:

  1. Sol och stickning👍🏼Kan inte bli bättre😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är toppen Petra, kan också bryta av med en bra bok ibland! Stor Kram till dig! ☀️

      Radera