måndag 5 september 2016

Vitt, vitt och vitt!

Då dagen idag ska bli varm och härlig blev det en riktigt somrig outfit. Började med en omlottkofta från House of Lola som länge har legat oanvänd. Jag vet inte om jag gillar den riktigt? Den är ljust, ljust grå med små prickar och den känns lite för snäll för mig, (så tokigt att nåt kan vara för snällt, man vill ju vara snäll, men inte se för snäll ut!) jag har förstås köpt den på second hand. Hursomhelst den blev starten! Fortsatte med en romantisk vit bomullskjol och under koftan ett vitt linne. Vita sneakers och jeansjacka och runt halsen ett snäckhalsband. Nåja, resultatet blev ju inte så tokigt, känner mig rätt nöjd! Dags att ge sig ut i septembersolen!

 

 

 


 

Glömde min fina ring med en vit sten förstås!
 

Märks ändå att det är september!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar