onsdag 28 september 2016

Bälte!

Förr hade jag ofta jeans med ett bälte och en top nerstoppad, men inte så ofta nuförtiden. Jag vet inte riktigt varför? Men idag blev det iallafall så. Ett par vanliga jeans, en top i gulblommigt (passar perfekt till höstlöven) och ett svart bälte i jeansen, kändes ok. Tog på ett galet halsband gjort av massor av svarta små kuber i olika storlekar, (påminner om tärningar) och en stor ring med små kulor eller klot skulle man kunna säga, så man kan nästan ha en geometrilektion med mina smycken. På fötterna ett par svarta boots med nitar (ni har väl förstått att jag älskar boots, man kan aldrig ha för många par). Till sist en svart klassisk kappa. Känner mig nöjd, jag kan kanske fortsätta med bälte och nerstoppat? 

Ps Imorgon blir det utlottning! :-)

 

 

 

 

 

Hitta väl nåt?? ;-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar