onsdag 21 september 2016

Live!

Idag var det live-tema på jobbet med mina elever. Nån slags teater där man själv medverkar. Det var riktigt bra, eleverna och jag fick fantisera oss in i andra världar, superspännande! Hur klär man sig en sån dag då? Tänkte förstås bekvämt, då jag misstänkte att man skulle röra sig, krypa runt och liknande. Collegetröja och linne i olika ljuslila nyanser kändes bra och ett par mjukisbyxor från House of Lola. Mina sköna Nikesneakers med guldglitter och ett spännande halsband med olika kedjor och berlocker, några armband i lila och på morgonen behövdes min svarta långa rock. Som jag sagt tidigare känner man sig riktigt klädd när man får på sig rocken. Nu är det bara att plocka fram teaterapan i sig och köra! 

 

 

 

 

 

Ljungen passar också in i dagens färgskala! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar