tisdag 13 september 2016

Full fart på jobbet!

Nästan alla dar har jag trivts med mitt jobb. Den ena dan är aldrig den andra lik, man får träffa så många olika, intressanta människor, både vuxna och barn. Trevliga arbetskamrater och fantastiska elever och idag är det också dags för föräldramöte, det är alltid lika spännade att få träffa elevernas föräldrar och försöka lära känna dem. Hur klär man sig på ett sånt möte då? Ja, det gäller väl som vanligt att vara sig själv också klä sig så att man känner sig bekväm. Jag körde på med grönt (det gröna nagellacket satt kvar) gröna tunna byxor med fickor på sidorna, en mönstrad blus från loppis i lite olika färger, även i grönt. Mina gröna sneakers, en ring och ett litet armband. Dags för en låång dag på jobbet!

 

 

 

Skolans långa korridorer!
 

 

Efter en lång arbetsdag möttes jag av vår hungriga katt uppflugen på balkongen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar