onsdag 7 september 2016

Tattoo!

Fjädrar! Jag vet inte varför jag går igång på fjädrar, men så är det bara. Som jag tidigare berättat har jag en fjädertatuering på armen som jag gjorde då jag blev friskförklarad från min cancer. Symboliken var ungefär att livet väger lätt som en fjäder och då hade jag fått ett nytt liv eller en ny chans att vara rädd om. Lite flummigt kanske, men så tänkte jag då. Nu var det dags igen då jag ska börja ett nytt liv genom att flytta till Portugal, (kommer att berätta mer om det) alltså måste det bli en till fjäder. Hittade en vacker bild på en sådan, som jag fastnade för, på en anteckningsbok jag köpte för ett tag sen, ni får se längre fram hur den blev. Outfiten då? När man ska till en tatuerarsalong måste man ju se lite cool ut så det blev mycket svart. Svarta byxor och linne och en tunn svart top med ett mönster av vita trianglar. Svarta sneakers och ett par supercoola kvadratiska örhängen i skinn och guld från Wera. Nu är det bara att bita ihop för det känns ju lite att bli taggad!

 

 

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar