tisdag 6 september 2016

"Hej häxan!"

"Hej häxan!" sa elev på särskolan till mig idag. Jag tror inte att det var illa menat utan hon tyckte faktiskt att jag såg ut som en sån. Och jag kan förstå henne, med mitt rufsiga hår och idag med långa vida byxor så blev jag nog lite häxlik. Jag tyckts nog ändå att jag var en rätt snygg häxa i mina mönstrade byxor från H&M och ett naturvitt linne med spets nertill och på det en riktigt söt kort och vid top med spetsinslag från Indiska. Häxan hade också ett fint halsband med stenar och ett par beige boots. En beige skinnjacka passade också till häxoutfiten och förstås ett par solglasögon från Wera. Idag blev det inte destinationen Blåkulla, men kanske en annan dag......?

 

 

 



En vacker ros från trädgården!
 

Färsk rödspätta med egenhändigt gjord remouladsås passar en häxa till middag!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar