tisdag 20 september 2016

Chrocket!

Äntligen är det dags att få använda lite tjockare kläder. Det är ju nåt visst när hösten kommer och man börjar få ta fram sina tröjor. Den här virkade saken jobbade jag med och gjorde klart i somras, men det har ju varit så varma dagar så den har ju inte gått att använda. Men idag blev det premiär! Jag känner att jag redan gillar att ha den på mig. Det är ju som det är när man gör egna plagg att allt blir ju långt ifrån bra, men den här gången lyckades jag. Den är svart med en massa mönster och håligheter och virkad i ett bomullsgarn. Ett par svarta culottebyxor, svarta spetsiga boots med fransar fick läggas till och några smycken förstås. Ett par örhängen som ser olika ut och en armring i mässing. Tog också på min fina bomberjacka i syrenlila (den enda färgklicken idag) och en svart sjal. En ny spännande dag kan börja!

 

 


 
 
 

 

Vilka fantastiska elever jag har! Fick den här fina presenten här om dagen av en av dem. En söt liten sten. Hur gulligt som helst!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar