fredag 30 september 2016

Blått är flott!

Jag tycker att blått är en riktigt vacker färg och jag tror att jag börjar vänja mig vid att klä mig i blått. Dessutom finns det ju så otroligt många olika blå nyanser. Har ju tidigare inte varit så förtjust i just blått. Tog på en blå (förstås) spetstunika med en dragning åt lila. Ett par mörkblå jeans och ett par fantastiska skor (enligt mig) i blå sammet som är köpta på Top Shop för länge sen. Det blev blått från topp till tå?!? Smycken idag gick i silver, ett armband från OXXO, ring från Edblad och ett par örhängen i blått och silver från Indiska. Sådärja, bara ytterplagget kvar, en naturvit jacka i mc-modell från Lindex. Till sist en sjal runt halsen, i blått förstås! Nu ska vi här ut och fira att mannen har blivit en glad pensionär idag! :-)

 

 

 

 

 

 

En annan glad pensionär var och vickade på jobbet idag. Hur kul som helst och dessutom helt klädd i linne! Snyggt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar