fredag 23 september 2016

Pingviner!

Hittade de här söta pingvinörhängena på en loppis och kände att det var läge att ta på dem idag. Jag tycker att de är jätteroliga och förstås lite barnsliga, men då passar de ju på mig! Var både trött och lite låg när jag vaknade så ett par pingviner i öronen skulle nog pigga upp mig. Utedag med mina elever så skogsmullekläder behövdes, svarta mysbyxor från Nike, en sicksackmönstrad top som passade bra till pingvinerna och en hemstickad tröja till det. Grävde fram en höstkappa, för hösten är ju faktiskt här och förmiddagarna kan vara kyliga och jag hatar att frysa. En vit scarf och vita sneakers blev en bra avslutning. Dags att ge sig ut i skogen och dessutom är det ju fredag! Nu får pingvinerna göra sitt för att pigga upp mig! Jag känner att det kommer att gå bra!

 


 
 

 

Dagens jobb från skogen!
 

Hösten är här!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar