tisdag 27 september 2016

Jubileum och utlottning!

En stor dag idag! Jag firar ettårsjubileum i min blogg! Aldrig kunde jag tro att jag skulle tycka att det är är så kul. När jag började för ett år sedan tänkte jag att jag provar väl och får se hur det går. Och jag tycker att det går riktigt bra och jag skriver nog mycket för mig själv, är det sen nån annan som gillar det och blir lite inspirerad så är det ju ännu roligare. Därför tänkte jag lotta ut ett litet smycke idag och egentligen skulle jag nog vilja ha det själv, men nu är det er tur. Vill du vara med i tävlingen så ska du gilla min bild på Instagram eller FB och skriva utlottning som kommentar, du får förstås skriva nåt mer om du vill och gärna dela inlägget. Självklart går det också att skriva kommentaren i bloggen. 
Jubileumsklädseln då? Ja, idag får bilderna tala för sig själva! Skål och Tack till alla som följer mig!

 

Ett spännande paket!
 

Så här ser det ut inne i paketet! Jag gillar ju ben så det är det här halsbandet som lottas ut!
 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar