torsdag 19 maj 2016

Rosa & Militärgrönt!

Idag blev det rosa och militärgrönt, en rolig combo tycker jag. Det började med en blus från Hunkydory i rosa som är gjort av ett blankt tunnt tyg och har jerseyärmar upp till armbågen. Den är köpt på loppis. Den har känts lite liten och det är ju nackdelen med second hand, att man inte kan välja storlek. Den här var så fin så jag kunde inte motstå den och man kan ju alltid ge bort eller sälja vidare ifall att det blir fel. Jag tog iallafall på den och ett par jeans. Mina rosa NB-sneakers passade bra till och eftersom vi skulle till skogen så var det bäst att ta på en tjock hemstickad tröja också i rosa. En jacka i militärgrönt från Zara till sist och där kommer combon rosa och militärgrönt, det känns riktigt bra. Dagens accessoarer, en rolig ring som ser ut som en skalbagge, passar bra när vi jobbar med insekter. Ett par fjädrar i öronen togs på till sist. Dags för en skogstur med mina fina elever! 






Torsdagslitteratur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar