lördag 14 maj 2016

Pensionärsskor!

Köpte de här sandalerna förra året av någon "fotriktig" skoförsäljare på jobbet. Jag tyckte nog att de var lite coola med ett kryss över vristen och en tjockare sula. Dessutom var de ju blå, vilket inte är min starka sida, så jag slog till. Men jag gillade dem aldrig, tyckte att de var pensionärsaktiga (vilket ju jag snart är så det kunde väl passa) hade de bara ett fåtal gånger. Men idag blev det ett nytt försök, trots kylan, adderade en liten kort jacka som har skinnärmar (ej riktigt skinn) och leopardmönster i blått för att tuffa till det lite, den är köpt på någon loppis förstås. En svart bastopp under, ett par jeans och svarta smala ringar i öronen. Lite regnskurar idag så jag kastade till sist på mig en regncepe från Cheap Monday. Skorna kändes nog lite bättre så jag kanske vänjer mig? Dags för en tur till Västerås i det ruggiga vädret. Jag ska till Erikslunds shoppingcenter för att mest kolla och skanna runt! Jag älskar att gå själv och strosa och mest titta i butiker och få idéer. Hittar jag sen något, gärna på någon rea, så är det ju bara bonus. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar