tisdag 10 maj 2016

Enkelt!

På sommaren är det mesta så enkelt. Kläderna, maten ja helt enkelt det mesta. Som idag 27 grader i skuggan, då behövs bara en klänning! Hur enkelt som helst. Tog på min nya från klädpartyt House of Lola. En superskön crémefärgad T-shirt klänning med några få detaljer. Jag tror att färgen hette seashell låter lite finare kanske. Så var ju allt klart, men ni som läser känner ju mig, det blir för tråkigt. Mina nya träskor, väska med fransar, ett brett armband, solglasögon och sist men inte minst en hatt. Jag älskar hattar, både sommar som vinter, men sommartid är det oslagbart. Jag har flera olika och brukar passa på att köpa när jag reser. Finns dock ett problem! Jag har ganska stort huvud så det kan vara svårt att hitta någon som passar, så direkt jag gör det så slår jag till! Ha det gott i solen för imorgon blir det kallare!


Fina detaljer! Små guldknappar i ryggen och passpoalfickor.

Arbete och arbete!! Idag målning!

Sill och färskpotatis! Kan inte bli bättre!

Små solar!

Trädgårdshandskar!

Nu är det bara att vänta på skörden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar