fredag 13 maj 2016

Äntligen!

Äntligen har jag hittat en överdel som matchar mina fina gröna sneakers. Jag har kollat och letat lite här och där när jag har besökt olika butiker och loppisar och inte riktigt hittat den rätta färgen men till sist hängde den där på Erikshjälpen i Kramfors! Det var den här fina skjortan som ursprungligen kommer från H&M. Nu vet jag ju att man inte alltid måste vara så färgmatchad men ibland kan det ju vara kul. Så idag åkte skjortan och skorna på och ett par ankelkorta lite utställda jeans. Första gången för säsongen tog jag på min jeansjacka från Odd Molly, en av mina absoluta favoritytterplagg på sommaren, den har hängt med i många år. En sjal åkte på, samma som igår med fjädrar, en tjock armring i trä, ett par örhängen från Pilgrim och till sist min ljusbruna MK-väska med nitar och fransar! Fredag! Here we come!








Häggen blommar fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar