söndag 15 maj 2016

Kallt och jävligt!

Från att ha bikini förra helgen till mössa, vantar och vinterjacka den här helgen! Hur är det möjligt. Kallas inte vårt land för "Landet lagom"? Nja! Jag vet inte? Hur som helst, det är bara att gilla läget. Jag gjorde slag i saken och startade projektet börja springa! Har tänkt sååå länge att jag skulle börja och av någon underlig anledning infann sig motivationen just idag. Träningsoutfit har varit mycket knalliga färger sista tiden och jag har som  vanligt gått på trenden. Joggingskorna från Reebok talar sitt tydliga språk och sedan lite rosa. Ut i spåret! Får se hur det går! 
Eftermiddagens aktivitet är Litterära klubbenträff. Började med ett urtvättat långt randigt svartvitt linne, ett par svarta tights och en lång svart kofta. På fötterna ett par svartvita sneakers från Vagabond med tjock sula. "Piffet" idag ett glittrigt halsband, bred blank armring och min siilveräska. På alltihop min svarta favvorock! Tänk att ett urtvättat linne kan vara en början till något som blev rätt ok.  Rolig dag trots väder!




Done!






Vacker dukning hemma hos Maria! 

Rabarberknopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar