tisdag 31 maj 2016

Grönt och blommigt!

Ett par blommiga byxor blev starten på den här dagens outfit. Återigen tog jag fram något som inte använts på länge. Egentligen gillar jag de här byxorna men jag har haft lite svårt att passa ihop dem med något, dessutom måste det vara riktigt varmt när de ska användas och det var det ju idag. Byxorna kommer från kedjan Monki och de har lite spännande och annorlunda kläder, tyvärr finns de inte längre i Eskilstuna. Till dessa byxor passade mina mintgröna sneakers perfekt och en T-skirt i samma färg. En jeansjacka behövdes bara på morgonen sedan blev det alldeles för varmt. Accessoarerna fick också gå i grönt, en ring formad som en ros och ett fjäderhalsband. Dags att avverka dag två på vår musikalvecka. Kvällen avslutades med dragspelskonsert där barnbarnet medverkade. Kan inte bli bättre avslut på en dag!






Min arbetsplats denna vecka!

Bästa finaste Melker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar