torsdag 5 maj 2016

Packångest!

Så var det dags igen! Att packa! Ska upp till Salteå till en liten jaktstuga som ligger vid Höga kusten och också passa på att hälsa på släkten i Sundsvall! Hur packar man då ?!? Väder? Troligen varmt, men jag ska också vara ute en del. I Sundsvall blir det en del stadsliv. Ja, ni fattar själva, hur svårt som helst! Men jag gör som vanligt, väntar till sista stund och packar ner lite vad som helst sen får det bli som det blir. När jag väl är framme finns ju ingen återvändo! Dagens outfit blev mycket bekväm då stor del av dagen ska ägnas åt att sitta i bilen. Ett par camobyxor, långt grått linne och en gröngrå tröja med trekvartsärm över. Mina slitna boots ned nitar, två halsband och min mässingsarmring. Halsbanden är lite roliga, det ena ett stort ben och det andra en liten flaska med en liten fjäder i. Så var det klart. Norrland here we come!





Hungrig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar