fredag 27 maj 2016

"Indianjacka"

Idag var det premiär för min fina jacka som kommer från H&M. Den är gjord av ett grovt, vackert och färgglatt folkloristiskt tyg som får mig att tänka på "indianer". När jag såg den första gången tänkte jag direkt att den skulle passa bra färgmässigt till mina gröna sneakers. Men jag tyckte att det var lite onödigt att köpa den då man kanske lätt tröttnar på det brokiga mönstret. Några veckor senare reade de ut jackan och då slog jag till. Så idag blev det premiär! Under jackan ett ljuslila linne och en ljusgrön tröja. Ett halsband av mässing och turkosgröna stenar, mässingsring och  armring blev dagens accessoarer. Upptäckte på hemvägen att det knallrosa fodralet till min jobbdator också passade precis. Ha en härlig fredag alla!




Små fransar vid ärmslut och kanter.



Naturen är helt galet vacker nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar