söndag 29 maj 2016

Mors dag!

Mors dag är en speciell dag. Själv tycker jag inte att det är så viktigt, jag blir glad om mina tre ringer och grattar. Presenter är ju trots allt köpmännens påfund. Jag fick frukost på sängen vilket jag älskar, det räcker gott. Däremot är det mysigt att åka till min fina mamma med en blomma och fika lite. Dessutom var det marknad och lite loppis hos hennes trevliga grannar. Min outfit då? Kallt och regnigt förstås, så gummistövlar och varma kläder behövdes. Det blev en ljusbrun top med virkade spetsar i ringningen både fram och bak, en tjock naturvit kofta, båda två loppisfynd. Till dem en kappa i tunnt jeanstyg och ett par helt vanliga jeans. Ringar i öronen och ett skinnarmband behövdes också! Klart! Mamma är alltid mamma och jag har förstås världens finaste och bästa!!




En palm införskaffades på marknaden. Ska stå ute i sommar så man får en känsla av tropikerna.


Finaste bästa mamma!

Mammas vackra hage!

Storken på besök i hagen!

Fika hos grannarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar