fredag 24 mars 2017

Svart och vitt!

Svart och vitt är ju alltid gångbart precis som igår (det beror nog på mitt vita nagellack att jag väljer just vitt) men idag blev det lite annorlunda. Ingen värme i luften så långärmat behövdes. Svart botten och på det en vit virkad lite längre spetsvirkad kofta. För att twista till det hela lite tog jag på en naturvit spetssjal med frans, jag tycker att det är kul att blanda lite olika vita nyanser och dessutom olika typer av spets. Till sist ett par örhängen från Monki, de är ganska stora och långa och jag läste nyligen att det var inne med långa örhängen, men vad vet jag? Jag gör som jag brukar, tar på mig det jag gillar!

PS Har äntligen hittat en rolig loppis här i Tavira, återkommer till den!

 

 

 

Bästa måltiden är frukosten enligt mig, speciellt när man får äta den utomhus!
 

 

Nästan som blåsippor!
 

 

Mannen är också färgmatchad, dock inte i svart och vitt! ;-)
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar