torsdag 9 mars 2017

Flower, power!

Jag vet att det bor en liten hippie nånstans inne i mig som kommer fram ibland och idag var det en sån dag. Tog en cykeltur i det fantastiska vädret så shorts var ett måste. Tycker allra bäst om jeansshorts så de fick åka på idag igen. Däremot tog jag fram en annorlunda top som är ihopsydd av ett tygstycke, hur enkelt som helst att göra själv, men den här har jag köpt. Ett vitt linne under och blå fjädrar i öronen och flip-flops på fötterna, så var hippiekänslan där. Tror att det var tygsjoket som tog fram den. Bara att hoppa upp på cykeln och susa iväg!

 

 

 

En välbehövlig paus på cykelturen!
 

En liten vän på vägen!
 
Aloe verans blommor ser nästan lite farliga ut!
 

Ett paket på posten från min fina vän! Tusen Tack Helena! Lyckan är total!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar