måndag 13 mars 2017

Brosch!

Broscher är inget som jag använder särskilt ofta, tyvärr, för det är ju en väldigt vacker accessoar! Men idag fick en vacker vit brosch pryda min slitna jeansjacka. Jag gillar ju det där med kontraster. Annars var det väl inte så mycket som stack ut i dagens outfit. Mina fina jeans med broderier och en vit linneblus med volanger. Några smycken i vitt, vita sneakers och ett par stora örhängen, sen klart. Det som däremot stack ut idag var en skulptur i form av ett vildsvin som mannen införskaffade till vår terass! Tur att det inte var en noshörning. ;-) Träffade också på en söt liten katt som jag ville ta med mig hem. Men tyvärr så hade den redan en ägare!

 


 

 

 

Fler än jag som gillar virkning här!
 

 

Vet inte vad Hvalle gillar sin nya kompis!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar