tisdag 21 mars 2017

Robin Hood-skor!

Nu har jag tjatat om mina skor från El Naturalista i flera dagar, men jag kan inte låta bli. De är såå sköna (man vill inte ta av sig dem, inte ens när man sover) och jättefina enligt mig. Har tidigare haft ett par därifrån som också var lika sköna, så får du chansen, skaffa dig ett par. Idag blev det en bohemisk look och då passade skorna förstås lika bra som till gårdagens spets. Ett par ankelkorta svarta haremsbyxor och en tjock stickad tröja var allt som behövdes en lugn hemmadag, därtill lite smycken i mässing. Nu ska jag läsa klart boken från min bokcirkel som jag nyss gått med i. Passar bra en lite gråmulen dag!

 

 

 
Dagens mellanmål!
 

Ett hav av fjärilslavendel!
 

Fikonträden som sett döda ut hela vintern har nu äntligen fått lite grönt och små frukter!

Och lite mer frukt och grönt!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar