söndag 5 mars 2017

Mandel!

Jag är ju lite fascinerad av naturen och skiftningarna som kontinuerligt sker under året. Som mandelträden! För en månad sedan blommade de så vackert och nu står de i full grönska med olika stora mandelämnen hängandes på träden. Det är riktigt spännande att få följa nya växter som man inte alls känner till och det känns att det är vår här. Jag börjar dessutom bli riktigt badsugen, men jag sansar mig då jag vet att det bara är  14 grader i poolen. Så jag får väl vänta ett tag. Vädret var ganska skönt så jeansshorts åkte på och en blåvit top utan ärm. En vit virkad kofta och flip-flops på fötterna, sen klart. Blev tyvärr tvungen att byta om till långbent då det blev kallare fram på dagen!


 


 

 

 

Blev allt lite sugen på skidåkning när jag såg på Vasaloppet i morse!
 

Solnedgång från terassen!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar