lördag 4 mars 2017

Rondeller!

Idag hamnade jag av en händelse i en slags ministad där barn kanske ska träna på trafik, jag vet inte, men ganska gulligt. Vad gäller trafik så tycker jag att rondellerna här är väldigt påkostade, annorlunda och fina. Tyvärr är det svårt att hinna fota dessa då man alltid sitter i bilen och det är fullt med trafik runtomkring. Lyckades iallafall fota denna märkliga rondell full av elefanter som jag såg i Spanien förra veckan, men här i Portugal finns också många speciella. Får se om jag kan visa någon längre fram. Så till mina kläder. Som vanligt enkelt och bra. Svart under, tights och linne och över en grönmönstrad kimono från Indiska. Ett halssmycke med svarta skinnsnören och en guldig stjärna! Nu kör vi!

 

 

 


 

 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar